5 Листопада 2020
Атестація 2020

АНавчання в умовах пандемії вимагає використання освітніх технологій, що забезпечують інтерактивну взаємодію викладача і студентів. Саме тому, для розвитку у студентів професійного мислення, здатності орієнтуватися в проблемних фінансових питаннях, залучення їх до продуктивної діяльності, викладач–методист фінансово–економічних дисциплін Світлана Душенко на відкритому показовому занятті з курсу «Фінанси» на тему «Державний борг: існування (не) можливе» обрала для студентів третього курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» проблемний метод навчання із застосуванням технології «перевернутого навчання», як форми ефективного вивчення матеріалу в умовах дистанційної освіти. Інноваційним під час такого заняття є перевтілення традиційної лекції в її обговорення та трансформація навчального простору в динамічне освітнє середовище, при цьому реальні складні проблеми використовувались як освітній інструмент. Під час заняття студенти склали асоціативну карту до терміну «борг», у відкритому чаті активно долучалися до обговорення проблем виникнення та накопичення боргів; на підставі офіційної боргової статистики та за допомогою інтерактивної візуалізації Google Pablic Data Explorer проаналізували стан боргу в Україні, країнах Європейського Союзу, пострадянських країнах та в світі; визначили наслідки недотримання боргової безпеки та оголошення дефолту, спростувавши окремі маніпуляції щодо державного боргу. Як підсумок, спільно дійшли висновку, що існування державного боргу можливе за умови суворого дотримання вимог законодавства та виваженої державної боргової політики. Присутні на показовому занятті члени атестаційної комісії відзначили активне залучення викладачем студентів до відповідей, дискусії, мотивації до отримання і розширення фахових знань.


Тематичні теги:
Copyright © 2016
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ КОЛЕДЖ ДИЗАЙНУ ТА ЕКОНОМІКИ
+ 38 (0372) 57-34-09, 57-35-28, 52-47-51, 52-73-00 collegeofdesign.cv@gmail.com
Приймальна комісія ЧКДЕ + 38 (0372) 52-57-38