Студенти Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну здобули перемогу у Міжнародному конкурсі реклами «DO. IT ADS», що проводився серед студентської молоді протягом лютого-травня 2021 року. Конкурс був спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію людських цінностей у молодіжному середовищі, здорового способу життя, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію.
Мета проведення конкурсу – патріотичне та естетичне виховання молодої людини через створення тематичних робіт, що націлюють на освіту, навчання і саморозвиток, а також пропагують здоровий спосіб життя. Близько 1000 конкурсантів представляли Україну, Білорусь, Естонію, Болгарію, Сербію, Німеччину, Францію і США.
Серед запропонованих організаторами конкурсу 14 номінацій нами були обрані «Соціальна реклама» та «Вільна тема».
За соціальний відеоролик, спрямований на привернення уваги суспільства на таке ганебне явище, як булінг, студентський колектив коледжу під керівництвом практичного психолога Ірини Горожанської здобув перше місце та нагороджений Дипломом І ступеня.
У номінації «Вільна тема» був представлений соціальний фотопроєкт «Про силу власного прикладу», меседжем якого є те, що виховати дитину можна лише власним прикладом. Минулого року ми дали змогу чернівчанам замислитись над питанням: «Що дитина може взяти собі за приклад?..», розмістивши цю соціальну фоторекламу на сітілайтах нашого міста. І ось у зараз за соціальний фотопроєкт «Про силу власного прикладу» колектив студентів під керівництвом заступника директора з гуманітарної освіти Алли Гапей нагороджений Дипломом І ступеня.