Циклова комісія обліково-фінансових дисциплін у своїй роботі спирається на законодавчу базу, нормативні стандарти освіти, Положення Концепції розвитку економічної освіти в Україні
«ВИЖИВАЄ НЕ СИЛЬНІШИЙ І НЕ РОЗУМНІШИЙ, А ТОЙ, ХТО НАЙКРАЩЕ РЕАГУЄ НА ЗМІНИ, ЩО ВІДБУВАЮТЬСЯ» (Гордон Драйден)
Основні напрямки діяльності циклової комісії:
-
здійснення освітньої діяльності з ліцензованих спеціальностей, її контроль у відповідності до стандартів вищої освіти;
-
забезпечення наукового, методичного, педагогічного розвитку членів комісії;
-
впровадження дистанційного навчання, забезпечення його наочності;
-
цифровізація як ключовий тренд розвитку економічних і обліково-фінансових дисциплін при дистанційній формі навчання;
-
створення навчально-методичної бази для проведення занять в умовах дистанційного навчання;
-
формування ключових компетентностей студентів;
-
інтеграція міждисциплінарних зв’язків;
-
розробка і впровадження інноваційних підходів до професійної підготовки майбутніх фахівців, застосування новітніх інформативних технологій;
-
поглиблення практичної направленості навчання;
-
створення навчально-методичних і контролюючих комплексів, у тому числі комплексу самостійної роботи студентів;
-
підвищення педагогічної майстерності, наставництво, обмін досвідом роботи;
-
реалізація наукового потенціалу; розвиток творчих здібностей викладачів і студентів;
-
всебічна профорієнтаційна робота;
-
виховна направленість навчання, забезпечення високих етичних норм, атмосфери доброзичливості і взаємної поваги у стосунках між викладачами і студентами.
Склад циклової комісії:
-
Гапей А.В., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист («Гроші та кредит»);
-
Душенко С.А., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист («Фінанси», «Податкова система», «Оподаткування суб’єктів підприємництва»);
-
Кисилиця Н.М., спеціаліст першої категорії («Фінанси», «Податкова система»);
-
Кучінік Н.І., спеціаліст першої категорії («Бухгалтерський облік», «Аудит», «Облік і оподаткування», «Казначейська справа», «Фінансовий облік»)
-
Лучик Г.М., спеціаліст(«Бухгалтерський облік і звітність у комерційних банках», «Фінансовий облік», «Облік і звітність у бюджетних установах», «Казначейська справа», «Облік на підприємствах малого бізнесу);
-
Махній Т.М., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист («Економічний аналіз», «Економіка, організація і планування виробництва», «Маркетинг та менеджмент»);
-
Потаніна А.Т., спеціаліст першої категорії («Політична економія», «Економічна теорія», «Економіка», «Бюджетна система», «Фінанси підприємства»);
-
Семенюк Ю.В., спеціаліст другої категорії («Фінанси підприємства», «Страхові послуги», «Навчальна практика з страхових послуг»);
-
Стахова Н.П., к.е.н., спеціаліст вищої категорії («Економіка, організація і планування виробництва», «Економіка підприємства»);
-
Чепишко А.О., спеціаліст першої категорії («Банківські операції», «Економіка підприємства», «Оподаткування суб’єктів підприємництва»).
Напрямки реалізації творчого потенціалу викладачів:
-
Засідання циклової комісії з розгляду проблем дистанційного навчання.
-
Створення поурочних мультимедійних презентацій з навчальних дисциплін циклу.
-
Підтримання навчального середовища викладача на Google Drive.
-
Використання платформи Google Classroom для організації дистанційного вивчення навчальних курсів.
-
Підвищення кваліфікації. Участь у конференціях, курсах, вебінарах з професійного розвитку фахівців в умовах цифровізації суспільства.
-
Обмін досвідом використання освітніх online-сервісів при дистанційному викладанні фінансово-економічних дисциплін.
-
Публікації в збірниках обласного методичного об’єднання фінансово-економічних дисциплін «Антологія актуальних проблем економіки», «Дистанційна освіта: здобутки та виклики».
-
Комплексні олімпіади за фахом з навчальних дисциплін, що виносяться на державні екзамени.
-
Заходи до Всесвітнього тижня грошей (Global Money Week), Всесвітнього дня заощаджень та з підвищення фінансової грамотності.
-
Участь у конференціях «Педагогічні інновації: ідеї, проекти, досвід роботи».
-
Заходи, присвячені «Дню науки», випуск наукових альманахів, збірників наукових статей.
-
Організація і проведення Днів циклової комісії.
-
Впровадження сучасних ігрових технологій навчання: економічні реаліті-квести, інтерактивні ігри.
-
Виставки інноваційно-педагогічних, методичних напрацювань; випуск корпоративних збірників.