Починаючи з 2014 року академічна доброчесність має законодавче тлумачення і втілюється на всіх рівнях освіти в Україні. Це невід’ємна складова внутрішньої системи забезпечення якості закладу освіти, щоб підтримувати довіру до результатів навчання, гарантувати справедливе й об’єктивне оцінювання студентів, відповідальну педагогічну й управлінську діяльність.
Викладачі циклової комісії обліково–фінансових дисциплін та студенти випускних курсів економічного відділення Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну пройшли навчання за програмою «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» й отримали відповідні сертифікати. Навчання було проведено на базі Національного університету «Запорізька політехніка» та було направлено на підвищення обізнаності учасників щодо проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку в цій сфері, а також обговорення сучасних викликів та можливостей, які відображаються на перетині штучної академічної доброчесності та розвитку інтелекту. Результатом навчання стало отримання знань щодо:



Навчання було спрямовано на формування глибокого розуміння важливості дотримання доброчесності в науковій та освітній діяльності. Адже, чесність у навчанні та викладанні є базовою умовою побудови довіри між усіма учасниками освітнього процесу.