1 Листопада 2024
Медіаграмотність – наш фільтр споживання інформації

Вже третій рік поспіль у жовтні, напередодні Глобального тижня медіаграмотності, який проходить з 24 жовтня по 30 жовтня, національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України, спільно з програмою USAID «Мріємо та діємо», IREX, ПРООН в Україні та Zinc Network організовує національний тест з медіаграмотності.

У різному віці ми використовуємо різні види медіа: книги, журнали, музику, телебачення, радіо, інтернет, смартфони, ігри, комікси. У сучасному світі люди іноді не усвідомлюють, що піддаються впливу, тому дуже важливо вміти взаємодіяти з медіа. Питання медіаграмотності в Україні набуває все більшої актуальності.

Долучилися до проходження тесту та перевірили свої знання із медіаграмотності студенти та викладачі Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну. Студенти розв’язували завдання із 5 блоків: 1. Достовірність та вплив інформації; 2. Соціальні мережі, 3. Медіаграмотність: етична поведінка та взаємодія з контентом; 4. Навички фактчекінгу 5. Кібербезпека. За результатами проходження національного тесту з медіаграмотності студенти отримали сертифікати.

Бути медіаграмотним означає бути спроможним, знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, визначити, наскільки надійною є ця інформація, вміючи розпізнавати різні види фейків та пропаганди. Медіаграмотність – наш фільтр споживання інформації.


Тематичні теги:
Copyright © 2016 - 2021
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
+ 38 (0372) 57-34-09, 57-35-28, 52-47-51, 52-73-00 collegeofdesign.cv@gmail.com
Приймальна комісія ЧКДЕ + 38 (0372) 52-57-38

facebook rss