Сучасна ситуація та тренди в освіті актуалізують використання гнучких моделей освітнього процесу, в якому активно застосовуються й технології дистанційного навчання, адже в умовах карантину важливим є збереження якісної комунікації між викладачем та студентами, постійна мотивація здобувачів освіти та виховання у них логічного професійного мислення. «Розробка конструкторської документації на нову модель одягу» – тема показового лабораторного заняття, яке сьогодні презентувала викладач фахових дисциплін коледжу Тетяна Червінська.
Педагог вдало й вмотивовано використала інтерактивні технології навчання для реалізації поставленої мети – формування в майбутніх модельєрів практичних вмінь у композиційно-конструктивному аналізуванні моделей одягу і набуття практичного досвіду в розробці та оформленні проектної конструкторської документації згідно вимог ЄСКД та умов швейного виробництва.
Індивідуалізований процес передачі і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного викладача і студентів в інтерактивному спілкуванні актуалізувала необхідність свідомого підходу в розробці нових моделей одягу. Реалізована структура лабораторного заняття відповідала його типу, всі компоненти заняття були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили його дидактичну цілісність.Тетяна Володимирівна акцентувала увагу студентів і на те, що розвиток професійного мислення не обмежується вивченням окремої дисципліни, а полягає в тісному міждисциплінарному зв’язку – саме це дозволяє комплексно обґрунтовувати проектні рішення. Викладач яскраво продемонструвала педагогічну майстерність, володіння програмним матеріалом, методикою формування навиків розробки проектної конструкторської документації