Мовленнєва компетентність є невід’ємною складовою професійної компетентності педагогів, а визначальним показником загальної й фахової культури вітчизняного викладача є рівень володіння українською мовою.
Усвідомлюючи те, що мовленнєва педагогічна діяльність є не тільки засобом передачі знань і формування наукового світогляду, а й потужним інструментом впливу на особистість студента, його емоційний та духовний розвиток, викладачі Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну ініціювали проведення семінару-практикуму «Професійна мовно-комунікативна компетентність педагогічного працівника: від теорії – до практики», який відбувся 30 січня 2025 року.
Марина Юзефович, голова циклової комісії філологічних дисциплін,зазначила, що мовленнєва педагогічна діяльність – це багатогранний процес, який потребує не тільки знання дисципліни, що викладається, а й високої культури мовлення, досконалого володіння нормами сучасної української літературної мови. Екскурс в історію українського правопису, акцентування уваги на основних змінах, внесених до Правопису 2019, подолання типових мовних покручів – все це викликало неабиякий інтерес в учасників семінару, а успішне виконання інтерактивного завдання довело результативність проведеного заходу.
Семінар щодо мовленнєвої компетентності педагога завершився, але залишилось бажання не зупинятися на досягнутому, а вдосконалювати власне професійне мовлення.
https://www.facebook.com/share/p/14sSskhWnc/?mibextid=wwXIfr