15 травня на базі Чернівецького індустріального фахового коледжу відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів хімії, біології і екології закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області. Засідання було проведено у формі Обласної студентської науково–практичної конференції для студентів фахових коледжів на тему «Хімія, біологія і екологія: сучасні технології, студентські дослідження та досягнення» та методичного семінару для викладачів на тему «Розвиток логічного мислення та формування самостійної компетентності на заняттях хімії, біології та екології» викладачів методичного об’єднання.
Під час роботи конференції було заслухано доповіді та переглянуто електронні презентації, підготовані за результатами роботи студентів. Серед учасників конференції – студентка першого курсу освітньої програми «Моделювання та конструювання виробів легкої промисловості» Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну Тетяна Помогаєва, яка презентувала власну дослідницьку науково–пошукову роботу «Глутамат натрію – причина харчової залежності» (науковий керівник: Божена Буркут). У доповіді студентка розкрила важливість питання про те, що в сучасному світі відбувається постійне збільшення використання харчових добавок у харчовій промисловості. Однією з найпопулярніших харчових добавок є підсилювач смаку та аромату – глутамат натрію або «китайська сіль» (Е621), який застосовують у багатьох сферах промисловості. Оскільки харчові добавки є чужорідними для організму людини речовинами (за хімічним складом або кількістю), особливої актуальності набувають дослідження впливу харчових добавок на стан здоров’я людини, зокрема, небезпечних доз харчових добавок. Метою роботи Тетяни Помогаєвої було вивчення впливу цієї речовини на живий організм: з’ясувати, чи з’являється від глутамату натрію харчова залежність.
На засіданні також виступила викладач хімії, біології і екології коледжу Божена Буркут з доповіддю «Використання STEM під час викладання хімії». Викладачем було наголошено, що у фахових коледжах, особливо в напрямках технологій та дизайну, застосування STEM–методик дозволяє зробити освітній процес більш інтерактивним, практично орієнтованим та ефективним. Оскільки викладання хімії вимагає не лише засвоєння теоретичних знань, а й практичного розуміння процесів, що відбуваються на молекулярному рівні, використання сучасних технологій, таких як інтерактивна дошка, графічний планшет, мобільне навчання та анімовані віртуальні експерименти, допомагають зробити вивчення хімії цікавим і доступним.