Циклова комісія соціально–гуманітарних дисциплін
Робота циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін пов’язана з розв’язанням пріоритетних проблем, визначених плануючою документацією коледжу, циклової комісії, навчальних кабінетів. На цій підставі розробляються конкретні плани роботи комісії на кожен навчальний рік, в яких визначені акценти на: формування національної самосвідомості, патріотичного і громадянського виховання студентів; підвищення професійного потенціалу викладачів і мотивації до розвитку й удосконалення, надання їм методичної допомоги; формування загальнолюдських цінностей, принципів любові і гордості за власну державу, її історію, мову, здобутки та досягнення у сфері культури економіки, науки, спорту тощо; організацію навчальних занять на рівні вимог державних освітніх стандартів та сучасної психолого-педагогічної науки; формування інноваційного освітнього простору: розробку і впровадження нових освітніх моделей і технологій, координація інноваційної діяльності; впровадження в практику дистанційного навчання; узагальнення і розповсюдження досягнень педагогічної науки та кращого педагогічного досвіду викладання соціально-гуманітарних дисциплін; організацію позааудиторної та науково-дослідницької роботи студентів; організацію методичної допомоги викладачам в освітньому процесі; контролі за організацією і проведення методичної роботи викладачів комісії. Персональний склад циклової комісії
Циклова комісія філологічних дисциплін
Професійна діяльність циклової комісії філологічних дисциплін спрямована на забезпечення якісної мовно-комунікативної підготовки майбутніх фахівців з дисциплін циклу. Методична проблема, над якою працюють викладачі комісії – «Формування та імплементація ключових компетентностей, як ціннісних орієнтирів освітнього процесу в період модернізації та глобалізації української освіти». До складу комісії входять висококваліфіковані викладачі, які оперують сучасними педагогічними технологіями і засобами навчання, володіють цінним релевантним досвідом та навичками роботи в освітньому просторі української та іноземної філології.
Навчально-методична діяльність комісії має на меті підвищення якості знань студентів, впровадження компетентісно–орієнтованого навчання, збереження самобутніх традицій, любові до рідної мови, до своєї країни, а також сприяє популяризації іноземних мов серед молоді з метою формування спеціалізованої компетенції у сферах професійного та ситуативного спілкування, оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела. Персональний склад циклової комісії
Циклова комісія природничо–математичних дисциплін
Основними напрямами і завданнями роботи викладачів комісії природничо-математичних дисциплін є: формування ключових компетентностей в процесі вивчення природничо-математичних наук і технологій; реалізація інформаційно-цифрової компетентності, уміння вчитися впродовж життя; врахування особливостей організації освітнього процесу в умовах очного, змішаного та дистанційного навчання та в умовах воєнного стану в країні; перспективне оновлення інформаційно-методичної та матеріально-технічної бази викладання дисциплін циклу; використання системно-структурного та функціонального підходів освітньої підготовки студентів; забезпечення тісної взаємодії між різними дисциплінами для розвитку цілісного розуміння природничо-математичних наук та їх застосування в реальному житті; удосконалення викладання природничо-математичних дисциплін з урахуванням ціннісних акцентів, духовно-креативних тенденцій, освітньої культури, формування екологічної грамотності; формування національної свідомості та національно-патріотичного виховання. Персональний склад циклової комісії
Циклова комісія обліково-фінансових дисциплін
Важливою ланкою в організації навчально-методичної роботи є циклова комісія обліково-фінансових дисциплін. Головна мета роботи циклової комісії полягає у формуванні фундаментальних знань, сучасних навичок і спеціальних компетентностей здобувачів освіти на основі інноваційної та якісної підготовки висококваліфікованих фахівців в області фінансів, банківської справи, страхування, бухгалтерського обліку, аналізу, аудиту та оподаткування з метою ефективного практичного застосування їх знань на національному та міжнародному рівні для задоволення інформаційних запитів суспільства та роботодавців і забезпечення сталого розвитку економіки України. Персональний склад циклової комісії
Циклова комісія загальнотехнічних дисциплін та технологій
Орієнтуючись на концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та інтеграції її в європейський освітній простір циклова комісія загальнотехнічних дисциплін і технологій працює над реалізацією в освітньому процесі інноваційних технологій, розвитку педагогічної майстерності і покращення якісних показників навчальних досягнень студентів. Це дає можливість реалізувати основні напрямки діяльності циклової комісії: компетентнісний підхід до якісної підготовки фахівців в контексті сучасних вимог ринку праці; проектні технології: їх практична, теоретична і пізнавальна значущість; реалізація принципів гуманізації освіти в системі «викладач-студент» на засадах толерантності; розвиток технології ососбистісно-орієнтованої фахової освіти для внутрішнього саморозвитку і самовдосконалення студентів; реалізація концепції ступеневої освіти черезпризму спільних професіно-зорієнтованих навчально-методичних проектів в системі «ПТУ – коледж»; використання технологій інтегрованого навчання при викладанні фахових дисциплін; запровадження в навчальний процес сучасних технологій виготовлення і оздоблення швейних виробів. Персональний склад циклової комісії
Циклова комісія моделювання та конструювання виробів
В своїй діяльності викладачі циклової комісії широко застосовують: особистісно-орієнтовані методики навчання та виховання, індивідуалізації і диференціації навчального процесу; значну увагу приділяють розвитку творчого потенціалу студентів шляхом удосконалення якості курсового та дипломного проектування, розширення практичної значимості тем дипломних проектів і раціональної організації самостійної роботи студентів. Всі отримані знання, вміння і навички студенти демонструють на щорічному показі дипломних і творчих робіт під назвою «Модний проект». Викладачі та студенти також є постійними учасниками Міжнародних конкурсів молодих дизайнерів моди: «Новий колорит» (м. Мукачево), «Паром» (м. Харків), «Печерські каштани» (м. Київ), «Тернопільські дні моди» та багато інших. Студентські роботи прикрашають виставкові зали Чернівецьких музеїв та художніх студій.Персональний склад циклової комісії