Створення безпечного освітнього середовища є важливим завданням для закладів освіти. Булінг, як одна з найгостріших проблем сучасної освіти, має негативний вплив на психологічний стан студентів, їх успіхи у навчанні та соціалізацію. Для протидії цьому явищу необхідно використовувати сучасні практичні інструменти, ефективно впроваджувати нормативно–правову базу та ділитися успішним досвідом.
Чернівецький фаховий коледж технологій та дизайну має потенціал стати моделлю освітнього середовища, де кожен студент може почувати себе захищеним та успішно реалізувати себе. Практичними підходами до формування і підтримки безпечного освітнього середовища у коледжі поділилася практичний психолог Ірина Горожанська під час засідання методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи та практичних психологів фахових коледжів Чернівецької області, яке відбулося сьогодні на базі Чернівецького транспортного фахового коледжу.
Головною темою заходу стало обговорення «Практичних аспектів створення безпечного освітнього середовища та ефективних інструментів протидії булінгу в закладах фахової передвищої освіти: обмін досвідом та аналіз нормативно-правової бази».
Чернівецький фаховий коледж технологій та дизайну на заході представили також заступник директора з виховної роботи Вікторія Лаготюк та методист Микола Семенюк.
Під час роботи спільного засідання усі присутні мали змогу ознайомитися з нормативно-правовою базою у протидії булінгу (цькування), поділитися практиками його протидії, набути навички конструктивного вирішення конфліктів серед учасників освітнього процесу.
https://www.facebook.com/share/p/15jtyVKcHH/?mibextid=wwXIfr