ІІ Всеукраїнський конкурс фахової майстерності зі спеціальності G15 Технології легкої промисловості, фінал якого відбувся днями у Києві, мав на меті підтримку талановитої студентської молоді, розвиток професійних компетентностей та підвищення престижу спеціальності. Учасники змагалися у номінаціях: швейні вироби, взуття та аксесуари.
Чернівецький фаховий коледж технологій та дизайну на конкурсі представляли студенти четвертого курсу освітньо–професійної програми «Моделювання та конструювання виробів легкої промисловості» Каріна Григор’єва, Евеліна Косован та Ніка Соколовська, які показали як глибокі знання, ретельна підготовка та наставництво досвідчених викладачів Ольги Віхрової та Анни Молофій можуть вивести їх на новий рівень професійної майстерності. Така співпраця між студентами та викладачами – це не просто навчання, а справжній процес розвитку, де передається досвід та формуються професійні компетентності.
Конкурс проходив у два етапи:
Відбірковий етап – на рівні закладу освіти (грудень – січень).
Фінальний етап відбувся 14 травня на базі Київського фахового коледжу прикладних наук.
Оцінювало конкурсантів професійне журі, у складі якого керівники відомих вітчизняних підприємств, Української асоціації підприємств легкої промисловості «Укрлегпром», Громадської організації Благодійний фонд «Палай» тощо.
У номінації «Швейні вироби» виступали 17 конкурсантів. І перемогу у цій номінації (перше місце) здобула студентка Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну Каріна Григор’єва, яка продемонструвала виняткову майстерність при виготовленні швейного виробу та документації до нього згідно із завданням. Її конкурсна робота не залишила байдужими членів журі. Це той момент, коли наполеглива праця приносить плоди, а спільні зусилля викладачів і студентів змінюють сприйняття фахової передвищої освіти.
У перерві конкурсанти мали можливість опанувати витончену техніку кутюрної вишивки при виготовленні брошки, відвідавши майстер–клас.
Такі конкурси не лише об’єднують студентів різних закладів освіти та сприяють їхньому професійному зростанню, а й підтверджують, що майстерність формується завдяки підтримці, досвіду та спільному прагненню до досконалості.