Вже третій рік поспіль у жовтні, напередодні Глобального тижня медіаграмотності, який проходить з 24 жовтня по 30 жовтня, національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України, спільно з програмою USAID «Мріємо та діємо», IREX, ПРООН в Україні та Zinc Network організовує національний тест з медіаграмотності.
У різному віці ми використовуємо різні види медіа: книги, журнали, музику, телебачення, радіо, інтернет, смартфони, ігри, комікси. У сучасному світі люди іноді не усвідомлюють, що піддаються впливу, тому дуже важливо вміти взаємодіяти з медіа. Питання медіаграмотності в Україні набуває все більшої актуальності.
Долучилися до проходження тесту та перевірили свої знання із медіаграмотності студенти та викладачі Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну. Студенти розв’язували завдання із 5 блоків: 1. Достовірність та вплив інформації; 2. Соціальні мережі, 3. Медіаграмотність: етична поведінка та взаємодія з контентом; 4. Навички фактчекінгу 5. Кібербезпека. За результатами проходження національного тесту з медіаграмотності студенти отримали сертифікати.
Бути медіаграмотним означає бути спроможним, знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, визначити, наскільки надійною є ця інформація, вміючи розпізнавати різні види фейків та пропаганди. Медіаграмотність – наш фільтр споживання інформації.