Сьогодні студенти третього курсу економічного відділення брали участь у квесті «Global Money Week – 2017», який відбувся на базі Чернівецького відділення «ПриватБанку». Захід для студентів був організований завідувачем навчально-виробничою практикою Ольгою Довганюк в рамках проведення циклу заходів, присвячених Всесвітньому дню заощаджень. Приємно зазначити, що чергова зустріч багаторічної тісної співпраці з ПриватБанком відбулася за участі випускниці коледжу, а тепер працівника банку – спеціаліста з рекрутингу, менеджера по персоналу Анни Панченко. Студентам сподобалась цікава і насичена новими знаннями акція про особливості діяльності VIP-ЦЕНТРУ відділення ПриватБанку, історичні факти виникнення і становлення банку, екскурсія приміщеннями установи. Студентам розповіли про реалізацію «ПриватБанком» проекту з впровадження дистанційної он-лайн практики для студентів, яка має крім чотирьох звичних контентів: «Облік і аудит», «Менеджмент», «Маркетинг», «Фінанси» ще нові: «Банківська справа», «HR-спеціаліст», «Оператор» та «Супервайзер», а також поділяється на три види: «Ознайомчу», «Виробничу » і «Переддипломну». Далі студенти мали змогу взяти участь у квесті. Участь у квесті взяли дві команди: «Дельта» і «Активи». Слід відзначити, що студенти гідно представили свої знання, вміння і навички, отримані під час навчання у коледжі та разом з тим, підвищили свою фінансову грамотність, долаючи завдання квесту. За результатами команда «Дельта» здобула перемогу, за що отримала сертифікат переможця, а команда «Активи» – сертифікат учасника квесту «Global Money Week – 2017». Анна Панченко запропонувала вакансії спеціалістів контактного центру, операторів, супервайзерів. Також розповіла про умови проходження співбесіди для працевлаштування, окреслила етапи кар’єрного росту, можливість поєднання навчання і роботи та запропонувала вакансії для офіційного працевлаштування за зручним графіком аби студенти могли поєднувати роботу з навчанням.
Сподіваємось, що ця зустріч сприятиме розвитку партнерських відносин між освітою і бізнесом, підвищенню фінансової освіти студентів, засвоєнню ними сучасних інформаційних технологій і, як наслідок, більшу конкурентоспроможність на ринку праці.